nattbloggar



jag har vilat hela dagen i hopp om att bli feberfri inför helgen. Jag hoppas att det ger ett positivt resultat.
Att vara i Göteborg en helg och vara förkyld är okej, men att gå runt med feber är ingen höjdare.
Imorrn blir det för kroppen att inta mer vätska och fortsätta vila och hålla tummar och tår för att jag ska kunna bli med!!annars blir jag depp... på riktigt!!

Har iallafall världens bästa mamma och pappa.
pappa kom med matlåda till mig förut och mamma tog tag i tvätthögen åt mig, sen sprang hon iväg till domus och köpte lite gosaker som man ska ha hemma när man är sjuk. v
Ibland saknar jag tiden då jag bodde hemma, o ibland inte..
men tur att jag bor mittemellan dom så det är gångavstånd,..
 eller det inte alltid bra det heller faktiskt,. Ibland önskar jag att jag bodde ensam i en kojja i skogen, bara för att få va för sig själv för en stund. 
Men åt andra sidan, även om jag inte skulle ha mor o far i närheten som skulle ha koll, har jag ändå grannar som är otroligt nyfikna och har span på mig och vilka som går in och ut,  så egentligen kvittar det om det är mamma, pappa eller om det är mina kära grannar som har kollen för jag kommer ändå inte undan.. och då menar jag självklart inte Jessica eller Robert. 



nej, nu ska jag stänga dom blå ett tag, jag hoppas verkligen på en betydligt bättre natt med mer sömn.
nu får det bli movie.

 ciao..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0