nytt år!



äntligen är julen och alla fetisdagar över. Efter att ha frossat i mig mat, efterrätt och inte prata på alla chokladaskar som jag har ätit ur känner jag mig fortfarnade som en julgris. Kneeeppt ?!
 Men är det jul så är det, men nu är det över för den här gången och det är dags att komma återgå till verkligheten. Dags att börja laga egen mat hemma igen. Gå till jobbet, träna och skippa gosakerna på veckorna..
Jag har egentligen inget vettigt nyårslöfte, men jag ska iallafall bli bättre på att dricka mjölk. Jag behöver mjölken. Ett glas om dagen är mitt löfte. Och förutom det har jag lovat mig själv att under 2011 ska jag bygga på mitt självförtroende.. bra grejj va??
Sen får man aldrig glömma att man ska ta hand om varandra.
Håll hårt om era nära o kära, ta er tid och visa hur mycke dom betyder för dig. En dag kanske de inte finns där med dig. Det kan gå fort, jävligt fort. Det har jag insett.

Mamma, pappa, mormor, farmor, faster x2, farbror, morbror, viktor, kusiner å kusinbarn och mina älskade vänner. Älskar er!!


Förövrigt tror jag att 2011 kommer bli ett jävligt bra år. Det känner jag ända in i ryggmärgen.
Nytt år, nya möjligheter.






Moa och Linus fick varsitt Nintendo DS i julklapp





   Världens goaste tomtenissa, Ronja.



kusin andreas, morbror och Kusin Maria




 syster, farmor och Christina



 Min älskade mamma!




 Min älskade pappa




några av dom bästa ♥




Kommentarer
Postat av: Syster

du har skrivit med alla utom mej, viktor å kusiner, men inte mej hm,hm.. ;) hahahaaa

2011-01-05 @ 10:15:49
Postat av: Anonym

Hej! Tog mig en kik här på bloggen, och tänk så fick jag se min sötfis till Ronja! =)

Fint kort!

Ha det gött, kram Andrea och Ronja

2011-01-12 @ 11:52:39
URL: http://visanomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0