Från slott till kojja



mitt bland alla flyttkartonger, sopsäckar, dammråttor, sopor och klädhögar finns det ett köksbord. Där hittar ni mig sittande, käka varma mackor och dricker coca cola i min ensamhet. Det är nästan, bara nästan så att jag tycker lite synd om mig själv. Borde hitta mig på med något. Men efter en dag på jobbet och bärt svin tongakartonger upp och ner så har jag planerat att snart däcka. Hade tänkt åka till storstan å inhandla en storstor byrå och lite målarfärg när man ändå är där men hittar inte en gnutta lust och energi nånstans, så det får bli på torsdag. Jag hoppas på att kunna stänka på färgen inom kort. (säg ingenting om att måla om till min far då får han spunk)

 Jag känner mig laddad och ganska redo för att lämna sättravägen. tror jag



Imorrn ska det bli fint väder, varmt och strålande sol. Soffan är ledig och tänker utnyttja detta. 
Sen ska hon och några brudar till gå till blinkenbergsparken, softa på en filt och spana in Kenny. Hoppas att nån annan står för filt för min ligger förmodligen underst i en av alla 100 kartonger på vinden på storgatan... 8B (??)



nej, nog för mig. punkt och slut





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0