hakuna matataa



Mör i kroppen beskriver mig ganska bra just nu.
Nytränad, nyduschad och nyätad. Tredje träningsdagen idag och jag känner mig riktigt duktig.

Just nu sitter jag och kollar igenom dikter. Tänkte leta efter någon att kanske läsa på dopet som förövrigt äger rum den 3 september i sunnemo kyrka.. bra val!!  Vill dock ha en personlig så jag tänkte be Jullan om lite experthjälp.

Frågan är bara om jag kommer våga läsa den inför sisådär 60-70 pers... mjaaaaau!!

Har nyss talat med trollet i telefon. Han verkade inte lika glad över att höra min ljuva röst som jag hade hoppats men när han blir 2 år å moster ska köpa godis.. då kommer jag duga iallafall.. De vet ja!  =)


Förövrigt är livet ganska upp och ner.. 

Nu ska det bli solsidan-maraton här på sättravägen. Från säsong 1.. grymt!! :) 






 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag lovar att jag blir din personliga tränare :D

2011-07-19 @ 13:35:27
URL: http://schulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0