long time ago



Haleluljah vad jag har fuskat här och haleluljah vad mycket det har hänt sen jag skrev sist. Två veckor är en lång tid att behöva komma ihåg.



Jag har iallfall vartit i st tropez och firat Hannibal och bobo att de har fyllt 25! Det var stooort tycker jag. Man åker ju inte dit varje helg liksöm. Jävligt lyckad kväll iallafall.

Sen har jag ju jobbat en hel del mellan varven. Jag har även spenderat mycket tid med min bästaste bästaste vän schulija. Vi har badad, käkat glass och druckit bubbelvatten ett par gånger i veckan iallafall för att vila levern. Det har varit allt för mycket av det goda ett tag nu, men till helgen blir det jobb och då är det vila och cola som gäller. 


I fredags tog vi farväl av Göran.  En lugn, fin men jävligt jobbig begravning. Att se så många som ligger så nära hjärtat gråta och va ledsna på samma gång tog kol på mig!  Och blödig som jag är så tjöt jag minst lika mycket som alla andra. Fast att han inte var min farfar eller gammelfarfar. Inte ens släkting. Men självklart ställer man väl upp. 

Under veckan fick jag min lägenehet såld och alla pappren är ivägskickade och jag ska vara ur min stora, fina älskade trea den 15 augusti. och istället ska jag flytta tillbaka till storgatan i en 1:a. Känns vemodigt men jag ska erkänna att jag längtar. Det känns faktiskt riktigt bra.  Och tänk va pengar ja ska spara.. Jag kommer bli steeenrik. Jag har alltid varit avundsjuk på Joacim von anka. När jag blir stor ska jag bli som han. Pilutta dej




 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0