tjugofjärdejuli



och när jag ändå är igång och skriver så fortsätter jag.

På fredagkväll, efter begravningen var vi bjuda på grillmys och vin hos Ida i Råda så jag och några av tjejerna drog dit.
Jag och julia tog väl hand om potatisgratängen, mycke ost skare va men Ida höll på att svimma för hon tycker att den redan är tillräckligt fet, men inte vi! skaré va så skaré!
Ingen potatisgratäng utan ost (?!) och man måste ha smör och salt på grillade majskolvar, annars kan de att kvitta.
Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram


och igår var det fest hos Elini, grillat på soldäcket nere vid sjön och cider i kvällsolen slutade med grisfest och bad i jacuzzin.
Tony skrämde skiten ur mig och julia så vi var tvugna att gråta en skvätt mitt i natten. Inte särskilt snällt. Lättskrämd och mörkrädd som man är så var det inte så långt ifrån en hjärtattack. brrr, jag reser ragg



Nu tror jag att jag ska vara snäll och erbjuda mig att åka till råda och städa upp efter alla minigrisar som bara vet hur man rotar till..
sen funderar jag på om jag ska åka till den nya lägenheten och slänga ett getöga. Så jag vet vad jag ska flytta med mig och vad som ska bort. Jag gjorde bra affärer med seiser igår. Jag borde sadla om och dumpa hemtjänsten





3 nötter i lyxförpackning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0