21 mars


Min helg har varit fantastikt bra, nästan obeskrivligt bra faktiskt.

Fredan blev det BigBrother mys hos Bunny å Putte i Bergsäng, sen lite privatchaufför.

Sen på lördan blev det först go mat på en grekisk restaurang sen bio  "Hur många lingon finns det i världen?
"
Otroligt bra sällskap, bra film och ett bra budskap. Om alla förstår va budskapet var är en annan fråga.. Men det blev en liten skrattfest.


Idag ligger jag här hemma i sängen med feber, hostar och en tung kropp. Imorgon ska jag till herr doktor ( I EXÄR!!). Dags för en helkroppsundersökning tydligen. Det var på tiden efter att ha feber var och varannan vecka hela vintern. Jag skulle få en hel halv timme. Visst låter det generöst?

Känner mig som världens ensamaste just nu, så är det någon som vågar trotsa och inte är rädd för mina baskilusker är ni varmt välkommna. Ta gärna med kofot så ni kan bryta er in, för jag tar mig ingen vägen.

Jag verkar tro att proviva granat äpple och att frossa i mig Ipren ska få mig på bättringsvägen. Om det funkar vettefan!


Slänger in en braig låt jag inte alls gillade först, men ju mer man lyssnar desto bättre blir den och vilken underbar text..

"Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most
What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
"


Kommentarer
Postat av: becca

tar med mig filmen å kommer bort sen da! :)

2011-03-21 @ 15:29:38
URL: http://pippilora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0