3 mars


okej JAG GER UPP!
Mickan i solsidan hette visst inte Jossan i hundtricket heller. Hon hette tydligen Mia.
Men jag VET att hon heter Jossan på nått ställe.. snälla hjälp mig, någon?!  

Becca sa att hon heter josefin i verkligheten? sant??

aja, jag lägger ner det här innan jag får krupp.


Nu ska jag göra mig iordning för fika på winer, sen skuttar jag glatt in på colorama och kollar ut en tapet som ska klä mitt nya sovrum! Det bästa av allt är att far betalar =)
yeah!!


Dubbelyeah, posten plingde nyss på dörren och där stod han med mitt paket från Nelly.com!
En ny, svart kort skinnjacka och en lång kavaj är från och med nu Mitt..

och snart fyller jag 21 och jag har skrivit önskelista. Nu känner jag mig som 20 igen!! :)


Kommentarer
Postat av: Jossi

Hon heter Josefin Bornebusch (stavning?) i verkligheten :D

2011-03-03 @ 14:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0