all I do I do for you



Är fortfarande sängliggande. Kul liv! kan inte nån bara köra över mig.
Jag börjar få skavsår på vänsterörat och liggsår på höften. 

Va iallfall till Dr Josefsson (?) imorse. Han såg rätt okej ut på tal om skavsår..
Ja iallafall fick jag väl kanske inte det svar jag hade förväntat mig..
Dåligt immunförsvar för att jag är stressad och att psyket inte var på topp!?
joo, Tjena, va fan vet du om det??
aja, det kanske ligger nått i det, men ställ en diagnos på mig istället.

De tog en massa prover på mig och det är bara att vänta och se vad det visar. Förhoppningsvis nått så det kan ge mig en pencillinkur och jag att jag är på banan igen sen. Det vore toppen.


Nu ligger jag här, allena och tycker mer synd om mig själv än igår. Solen skiner, jag vill träna och jag är hungrig och vill orka laga min köttfärssås som jag är förbannat sugen på. Men morsan kommer sen och hjälper mig.

(När jag är sjuk är jag som 10 år igen, som ni kanske märker. Man när man svimmar titt som tätt är det inte rooockigt alls att vara uppe och ränna alone).


Nej, schlagerdrottning som jag är, lägger jag upp Sanna Nielsens melodifestivallåt som jag faktiskt tycker är braaig. synd bara att hon har varit som en kärring sen hon var 11

 




nu ska jag fortsätta spela mahjong och yatzy på facebook. Försöker nämligen fördröja tiden med att slåa nya rekord! Kul..
tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0