Barn på nytt



Träningen igår var härlig! Dock inte så bra musik men det funka!
Det är så kul att träna när man känner en förbättring! Om några veckor ska jag ha den tyngre stången bredvid mig också (ifall det skulle gå för lätt ;) ).. wiiihoo.

Efter träningen åkte jag mamma och per och hämtade min nya spis. Skönt att få bort den andra från stenåldern från mitt kök!
Sen åkte jag till hannah på lite söffhäng men det blev även en övernattning (inte varje dag man sover över hos varann, när man är 20... snart 21 (läs 21 med en djup suck full av ångest) ) hursom helst älskar jag Hannahs soffa och jag sov som en gris tills jag vaknade med ett riktigt magkniiip. Då blev det bråttom hem kan jag lova. Smög så tyst jag kunde för att inte väcka henne. Jag vet inte om jag lyckades. När jag väl stängde dörren blev det ett högre tempo!

.
Nu är klockan 9.00 ganska exakt, vaknade i panik kl 7. Jag är trött som en get men orkar inte sova.  Tänkte prova på att äta lite frulle istället och se vad magen säger om det. Imodium-tanken slog mig men jag har sett skräckexempel av det också så jag slog bort den lika fort.
Får bli smörgås och proviva Gul kiwi!! Grym!

annars idag tänkte jag att jag skulle hinna med och träffa becca, ta en prommis. Jag är sugen på att gå upp för slalombacken. Jag får höra mig för om det finns nån krake som vill hänga på. Får nog bli en tur ner till hälsan ikväll också.
Lunch på bruksmästaren vore inte heller så dumt..



Fullt upp på ledig dag! Härligt :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0