I can do it better than her





nyss gymmat, skönt. Skippade dansaerobicen ikväll och jag och jessica drog till hälsan istället. Jag har inte varit där på länge så det var skönt att stå på löpbandet igen.
Skönt att vara där när man är lite smålett på livet.
 Imorrn är det BT som gäller. Det missar man bara inte! Jag hoppas på asbra musik och ett riktigt mördarpass. Det kan bli grymt :)

den träningen får mig på så mycke bättre humör och jag vågar påstå att det gjorde allt mycke lättare för mig för ett par månader när hela mitt liv var i en jävligt djup grop och gjorde en vändning.
Jag vet att det kan få mitt humör på topp igen, inom en snart framtid.


För övrigt ät jag helledig imorgon. Jag har hälja!
Det ska bli ruskigt skönt och jag ska bara strosa runt här hemma och inte göra värst mycke.
Kylskåpet ska bli påfyllt och magen mätt, ska göra mig en sväng till solarieöarna. Sen ska soffan få va mitt sällskap fram tills det är träningsdax.

swätt baby swätt



nej, maj månad så moster får nån att tjuuuus mä



ser ni va söööt han är??
 lellprinsen!  


Kommentarer
Postat av: Syster

ja det va att väldigt va sööööt han ä ;)

2011-03-09 @ 13:04:43
Postat av: Syster

ja det va att väldigt va sööööt han ä ;)

2011-03-09 @ 13:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0