Jag är inte bitter för att jag ärver


nämnde jag föresten igår att jessica var upp med en hög med kläder?
Ibland är det bra att vara lång med småfötter. 
förmodligen inte så snyggt men det är en annan sak.





hur läckra?? måste nog ta några gålektioner först, innan användning.
Eller ibland funkar det bra med cider å piggelingrogg också!


Borde Inte berätta det här ens, men jag gör det ändå..
jag har träningsvärk i mina vader efter att ha gått fram och tillbaka till spegeln några gånger igår...
Något otränada vader men va gör det om 100 år? ;)







hmm, brukar sällan kritisera eller uttrycka mig överhuvudtaget om mitt utseende, men aset såg väl rätt okej ut i dom jenasen.. :P höhöhöhöhöhööö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0