Jag gjorde det igen



Varje söndag sitter och och Becca i varsinn lägenhet  och fjantar oss. Vi skriver roliga kommentarer från solsidan till varann.
Men här om dagen skrev jag både här på bloggen och på facebook" Ove sundblad" varför?? Han heter ju förbövelen Sundberg. eller?
Och sist kallade jag Mickan för Jossan för det heter hon i hundtricket..
aja, det är inte lätt när det är svårt..

Jag blir förvirrad av att jag är förvirrad. Jag har alltid haft stenkoll på folk och vad alla heter. Nu 2011 vet jag inte ett dugg om nått. Jag lever i min egen värld numera. Men Däremot vet jag allt om alla,, säger Jessica ;) 

Ja, Jag är en gossipgirl.. fast det beror på vad det är, vad det handlar om och om vem. Skillnad på fölk å fölk som man säger ;) höhöh


nu får det bli käk.. magen skriiiiiker





 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mia heter hon väl i hundtricket ;)

2011-03-01 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0