kort å gott


Helgen i korthet.

jobb och fredagsmys i Karlstad. Tjejerna skulle ner å festa men jag bestämde mig för att avstå från alkoholen och vara nykter med Sanna. Vi åkte till Moe och gjorde dom sällskap. När de drog till månen åkte vi hem och la oss i varsinn soffa och pratade...pratade... och pratade. Halv tre kom vi i säng.

Det borde vara förbjudet för klockan att ringa på lördagar. Men det var bara att stiga upp, hoppa i duschen för att dra ut till Bergvik och möta upp moder och min modermor för att shoppa och äta. Morbror och Pirjo joinade oss också.
Sen tillbaka till babordsgatan för att bli firad. Dajmtårta, bullar och glass satt som smäck i maaaagen, men kom upp fortare än den kom ner, några timmar senare.. men det är ett annat kapitel.

Kan förklara min söndag med 3 ord; sängläge, spyhink, och sömn..
Säger bara, aldrig mer Whisky! 


Måndag bestod av födelsedag. Firade den stora dagen med jobb på tranan.
Mina underbara arbetskamrater sjöng för mig när jag började kl 7!!  sen bjöd de på tårta och kanelbullar från kondotoriet på förmiddagsfikat! Hur goa är dom inte?! (då menar jag alltså mina kollegor)

Sen åkte jag upp till björkliden för att hämta upp Julia. Den underbara människan bjöd mig på mat på bruksmästaren, sen hade hon köpt choklad och en flaska vitt vin!! <3


Och när jag kom hem hade pappa börjat fixa i gästrummet. Ska bli så skönt att äntligen få det gjort!


Innan dages slut hade jag fått över 215 grattishälsningar via sms, telefonsamtal och fejjan!
Jag måste hålla med Em.. det värmer verkligen.
Sen måste jag väl hålla med en av dom som grattade att det inte spelar någon roll hur många man får utan av vilka..

Givetvis! men då måste jag tillägga att jag fick av alla jag ville och av alla som betyder nått för mig, alla andra är bara ett stort jävla plus!! :)
Det värmer i vilket fall!! :D


Min familj, släkt, vänner å arbetskamrater är lätt dom bästa!!
Vad vore jag utan er? 


 

Kommentarer
Postat av: Becca

du är värd vartenda grattis stumpan, för du är så himla BRAAA! <3

2011-03-15 @ 23:36:46
URL: http://pippilora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0