ovärd dag..


haleluljah moment vad många snokare jag har! Är det för att det händer saker i mitt liv nu, för att det har skett en stor förändring? Eller är det så att jag är så enkelt att jag bara är jävla intressant?  
höhööö.
Enjoy!! :)

Men, något har faktiskt hänt, men det är inget jag delar med bloggen.


Idag har varit en riktigt suuugig dag, timmarna har gått sakta, alla andra jobbar eller var upptagna med annat så jag har bara drönat. Jag hatar att vara ledig för länge. Nu har jag ju haft feber men ändå. Tråkigt att va hemma när man vill vara borta.

Pappa tyckte ja kunde åka och handla åt honom så det gjorde jag, sen köpte jag 1 roller till, färgtema kommer tro att jag äter rollrer..
Sen fick det bli en promenad, men jag kom inte längre än till Bôgen så fick jag vända och gå till tobbe istället. Ibland funderar jag på vad som cirkulerar i den lilla lilla hjärnan,, ojojoj.. haha
OCH ingen kan komma och säga att han inte kan prata känslor, för den klappar jag till..

Jag älskar folk som kan prata, tänka och yttra sig.. och folk som inte är egotrippade.
Tobbe, det är mannen det!


Efter det fick det bli en minimini prommis, sen hem och ställa sig vid spisen. Korvstroganoff alá sofia.. den är gryyyym!! betydligt mycke bättre än den i påse och snabbris som herr Fridberg bjöd mig på en lessam dag som denna fast för några månader sen. Därför ska jag bjuda tillbaka nån dag. han kommer bli kär.... i min korvstroganoff...


nej, nu ska jag försöka göra mig en stig till duschen. Det ser ut som om någon har släppt en bomb här. Inte kul! Gästsängen mitt på golvet i vardagsrummet, gardiner, lampor och krukor i soffan, handdukar, strumpor, kläderna jag igår å i förrgår på golvet framför tv:n.. ja ni fattar... I hate it!!

Jaja, jag ska sluta tjata!
men en sak till, ikväll är det första programmet av off the map (?). Värt att ge det en chans..
o imorrn ska jag tapetsera. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0