white light moment



YabbadabbaDooo, mitt nya sovrum är klart! Och jag är tillochmed nöjd!

Jag tänker bjuda på några bilder som smakprov, men dock inga före och efter. Det kommer till veckan när allt är klart, för då drar jag, morsan och söstra till ullared. 
Jag ska kosta på hemmet och särskilt fönstren med en massa nytt! Två hissgardiner är ett måste, och nya lampor ..och nya kurkor
och mattor ..   Ja ni hör!

( Jag hoppas innerligt att plånboken tillåter )







Jag hoppas att jag kommer sova som en gud inatt, om inte får far komma hit och skruva isär, bära in den till det gamla och sen skruva ihop den igen.. Nöjd han skulle va då.. fast då skulle jag skriva det på en lapp å skicka på posten och sen se till att jag var så långt härifrån det gick att komma när han läste det. Allt detta för att överleva..
 Jessica tror att pappa kommer få en hjärnblödning pågrund av mig... Lite småkomiskt... eller kanske inte.. men ändå..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snyggt sofia! Hätligt med vitt, det kan man aldrig få för mycket av... tycker EN av två på Viken =)

2011-03-23 @ 21:51:25
URL: http://visanomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0