Första maj välkommen till vår byggd igen..



imorse vaknade jag av ljuvliga toner från Örjan och hans vänner i musikkåren som macherade runt i byggden.
roligt att det lever kvar men jag måste säga Sorry, jag är glad att det bara är 1 gång om året..

Helgen har bestått av jobb och jag verkade gå miste om en riktig crazykväll, men jag hoppas att det blir repriser (gånger flera) under sommarn! :)


Åkte till far och Chrisitna, syster och viktor i sunnemo och käkade,
sen var jag till mina grannar Solweig och Åke och käkade grillspett o vitlökssås!
Solweig tycker att jag ska flytta in hos dom så de har någon mer att ta hand om, de bjöd tillochmed med mig till turkiet i augusti. Schyssta grannar!! :)

Åke säger att jag är hans piiiig. Yes, jag är 21..  :)

grillspettet satt som smäck i maagen iallafall. tack foooolwej å åke!

förresten var Karin å staffan där också och jag lyckades byta till mig en dagtur imorgon istället för en kväll.
Fan va najsit!!

ska försöka masa mig ner till gymmet. Det har blivit alldeles för lite träning och för mycke gosaker på sistone.. inte okej! men gott...



Nope, nu ska jag stänga av dumburken och börja läsa en bok som jag lånat av bobo!
jag och att ligga och läsa harmonerar inget vidare men jag ska verkligen anstränga mig och försöka! 


natti vänner småååå


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0