Glädjetårar


jag kan inte förklara med ord hur stolt jag är. Över att ha sanna som syster, ha viktor med i familjen, och deras lilla knyte som jag själv räknar in som halva min.  Vi har samma kött och blod och det finns inte ord som kan säga hur glad jag är och vilken kärlek till ett liv som jag inte ens har sett.

Känslan som jag fick när Viktor ringde igår. Jag finner inga ord.. Tårarna strömmade och det fanns inte många torra ögon på den förfesten, de kan ja lova.
 
Jag har tänkt ganska mycke under natten på hur jag kommer känna när jag förhoppningsvis föder mina egna barn om jag tjuter som en gris nu. Jag trodde inte att jag skulle känna så här men fan! =)

Livet är underbart just nu och jag tror jag har glömt både tid och rum för ett tag. Jag och den nyblivna morfarn, Christina och gammelfarmor Lisa ska åka till BB och hälsa på underverket. Sen kommer även mormor och gammelmormor IngaLill ner. Jag kommer tjuta av att se dom gråta.. blir en känslosam helg detta!


Jag önskar att jag kunde stanna tiden just nu..

* * * *

kvällen igår var grym. Jag vet inte när jag hade så roligt senast. Riktigt lyckad förfest hos Malin och skrattfesten fortsatte i parken.. haha, stölli kärringer!


tack alla mina nötter för att ni finns i mitt liv<3


Kommentarer
Postat av: ida

ja att vara moster o faster är fantastiskt! du blir en toppenmoster,de tror ja dä!!

2011-05-22 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0