Here I go again


joggingturen i vågbacken kan checkas av. Sagt och gjort tidagre idag. Nu efteråt känns det fantastiskt bra. Och ikväll blir det ett dubbelstep pass med Marie i asplundshallen! Det är såååå kul!!


Efter det kan det ev bli en prommis med Becca, annars får det bli en cykeltur med mammas cykel som ja ska få låna tills jag köper en ny. Tack älskade mamma!



På tal om träning så har jag halvt köpt ett par easy-tone skor. Herregud va fit jag kommmer bli.
Vilken röv jag kommer få! hohohoo.
Jag känner mig en aning klumpig med dom. Men jag ska att gå i dom ett tag så får vi se om det blir ett köp or not.  Det kan ju va värt att prova. För tänk Om man skulle råka få en rumpa av dom iallfall. Ganska lessamt å va platt därbak faktiskt.

* * * *


Imorse vaknade jag av att postgubben ringde på dörren och hade  med sig mina kläder från nelly.com.
 Bra start på dagen!
Allt jag köpte ska behållas. Ska nog ta och göra en rensning i garderoben nån dag framöver. Eller kanske nu faktiskt. Bra idea Soffan!


Hejs






easytone

Kommentarer
Postat av: Heidi

Nu blev jag lite nyfiken på såna där skor, vart har du köpt dom och var kostar dom? :)

2011-05-13 @ 07:31:30
URL: http://heidiklier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0