Hormonerna spelar ett spel med mig



förut när jag skulle sola mötte jag en farbror, ganska trevlig och fråga snällt on jag var ny här för att inte hade sett mig tidigare. Jag svarade vänligt nej, jag har bott här i snart 1 år.. blablabla..  Tog nyckeln och va på väg in,
"Du vet väl att man kan få hudcancer av att sola solarium?"
"men hallå fetis, du vet väl att man kan dö av fetma?!!"

Ibland stör jag mig så fruktansvärt mycke på folk som bryr sig mer om vad andra gör och ser ut än sig själv.
Det kokade kanske över en aning men jag var verkligen inte på humör för att lyssna på nån annan än mig själv. Och jag kände för att sola, låt mig göra det då!!




Nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dags för pass nummer två. Först skolan, nu tranan.
Gud nåde den som säger emot idag.. nu ska ja iväg å köpa tamponger, det kanske förklarar mina humörsvängningar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0