smile like you mean it



Livet suger krabbk'k just nu. Jag vet inte varför. Det är 1:a juni imorrn, vilket innebär att sommarn är på ingång, jobbet flyter på och pengarna rullar in som dom ska.. Jag har blivit moster till världens finaste kille och mina vänner och min familj är dom bästa. Va har jag att vara bitter över? Ingenting, ingenting alls.

 studenttider och jag är skapligt avundsjuk. 2 jävla år sen det var jag. 2 år! fuck va tiden går fort och jag blir bara yngre med den. Jag har ju bestämt mig för att sluta fylla år nu. 21 är en fin ålder och fina siffror, så här stannar jag forever and ever.

Nixpix, nu ska jag krypa ner under min täcke och läsa veckobladet. Love it!
Ring på min lägenhet nu gott folk. Jag är nog vaken tidigt till morgonen, trots sovmorgon, och jag är beredd på att offra den för ett sånt samtal. Rrrrriiiing!


natti


jag är nog inte så bitter innerst inne, om jag känner efter.
brunbrända ben, sol och magplask rakt ner i lidsjön. Förstår ni, Det är snart sommar.. på riktigt party people!
hey ho, lets go!!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0