someone like you




Grattis viking, 100 år idag!

Borde åka upp till vallen och sponsra, men 100 kr för att frysa. Inte värt en krona.
Och ikväll vankas det fest men inte ens det lockar särskilt mycket.
Låter som världens mest negativa männisch, men jag har ingen ork alls.

idag är det en såndär dag då jag bara vill lägga mig och dra täcket över mig.
Riktig bitterfitta idag och jag kan inte sätta fingret på varför.


liKänner för en hemmakväll ikväll. Med film och lite gosaker.
Vi får se

och idag har julia lämnat mig och landet för lite solsemester i turkiet.
Det gör mig ännu mer bitter. Jag är avis!!

* * * *

Igår var jag mamma å per bjuden ner till erica å daniel på mat.

Grillat med potatisgratäng, sås och vitlöksbröd satt som ett smäck i magen!
danke för de

sen blev det film och halvsöving i söffa :) skräll




ha en bra dag mina älskade vänner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0