under my coconut tree..



nej, ingen ro och ingen vila här inte. Jag var uppe med tuppen idag också! när klockan var halv 9 slog jag upp mina blå.
Då var det dags att ta tag i dagen och börja städa.

Det bästa är att klockan inte ens är 12 och jag har hunnit facebooka, käkat frulle, handlat, solat OCH Städat. Hela lägenhet skiner och det finns inte en enda råtta kvar i hörnen och hårtussen som har legat i duschen i typ 2 månader är nu borta, så nu är det bara för folket att komma å kika.
Ska hoppa in i duschen sen är jag finito.



Idag fyller musa 21 också. Grattis <3
Födelsedagarna kommer nätt nu. De kommer som på rullband, ja, de gör dom..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud var du är duktig som ligger i vännen! Och tack än en gång för grattishälsningarna <3

2011-05-04 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0