3 maj


på söndagkväll la mig mig och nöjd över turbytet med Karin, jag gillar mer att jobba dagen än kvällen. Det blev bara så att när jag väl skulle sluta, fick jag stanna och jobba över 4 timmar. Det var bara det att jag fick jobba 5 timmar till. 

i slutändan fick jag tre timmar övertid och fem timmar kvalificerade.  Jag gillert!
Dock förstår jag inte hur chefen hade mage till att fråga om jag ville göra en delad tur. Men icke

Dags att ta fram skurmoppen. Imorrn är det dags för visning (erkänna att det lät lyxigt) på lägenheten.


å ikväll är det zumbaaaa s-shake it!! :)


Grattis bobopops på födelsedagen!!


Kommentarer
Postat av: becca

tack söta Fia! men den bilden har jag aldrig sett förut :)

2011-05-03 @ 21:21:12
URL: http://pippilora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0