vill du ligga med mig då..

..om sanningen ska fram.. störig låt



Regnet de bara öser ner.. och jag utnyttjar det till max. Jag har bänkat mig framför tv:n och där ska jag hålla till i några timmar.

Ligger och fixar lite musik och när jag hör Don omar- danza kudoro kan jag inte bestämma mig för om jag blir träningssugen, eller om jag vill ta mej ett redigt kalas.
Jag vet inte om jag förknippar den med träningsdansen eller med att.... dansa. (?)
jag försöker känna efter men jag blir inte hittar inte rätt ändå, så jag får helt enkelt testa mig fram för det verkar som om det kan bli en liten fest, med lite vin till helgen,, eller nej vänta! det gör det inte, det verkar bli en stor fest med mina älskade vänner och med mycke vin å med många piggelingroggar. Jihoo, alldeles för länge sen.

Å JAG ÄR LEDIG HELA HELGEN, det kan fan inte bli bättre än så !!




17 maj och ingen bebis än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0