deep



One tree hill säsong 1 avsnitt 1. I´m still in love! Jag trodde att jag har vuxit ifrån Lucas Scott men icke! Han får mig fortfarande att le. Jag känner mig som 17 igen!! höhö
Sitter som fastklistrad framför tv:n. Jag får inte nog. =)))))



Igår var jag och mina arbetskamrater i gr 2 till bruksmästaren och åt. Gött vare, sen var jag med Ida som sällskap när hon var chaffis.
Sen somnade jag gott till OTH, har dock haft en rätt usel natt och nu har jag huvudvärk. Glöggkvällen hos sara verkar bli hos Em ikväll, men först ett pass på tranan.

Just nu känns denna lördag rätt deppig. Hoppas på en förändring inom kort. Jag är ingen deeeeep person.

nej, dags att rycka upp sig.



Jag försöker att strida mot känslan
Men den är rädd och den spelar ett spel nu
Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur

Men jag vet att jag döljer en sanning
Att väntan inte leder nånstans
Jag vet att måste ta steget ur vår sista dans






Kommentarer
Postat av: M

Horredu, jag tror inte att man kan vaxa ifran OTH! ;)

2011-12-01 @ 08:51:34
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0