kramgoa skratt



jag vet ärligt talat inte hur ja ska beskriva helgen vi hade  i Örebro! så obeskrivligt jävla bra!!!
Humorn va inte på nån särskilt hög nivå men nån gång måste man ju bara få leva ut.. vet inte när jag skrattade så mycke, och det säger en hel del?! =)

Men skratt, gråt, berörd, mys, vin, glögg, öl, grogg, go mat, bra sällskap, trubadur, 25 åring, strömpis, twillight Edward, taxi, städning blad gator och torg, poliser, max, utlåst, efterfest, för lite sömn, bakfylla, mos å korv på shell i Karlskoga, hemfärd som tog nästan 3 timmar beskriver helgen rätt så bra.

Ha,ha. Oj vilka härliga minnen att lägga på hög. Blir varm i kroppen av tanken att jag har så många underbara vänner! <3 


* * *


Uppe med tuppen idag också. Har fixat med lite skolarbete och nu ska jag fixa fejset och åka till Karlstad och julhandla. Like it =)








Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå strömpis! För att inte tala om KArlskoga.... Ååååååååå!!!!!!!!!!! Vilka minnen!!! :)

2011-11-23 @ 23:21:03
URL: http://lethenstrom.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack för en otroligt grym helg Fia! Vi får göra om de snart så får ni inta Göteborg!! :)

2011-11-23 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0