Örebro höll i eeer



Näää, om man skulle lyfta lite på röven och börja packa inför helgen bravader. Har inte tänkt ut nått alls som jag brukar så det här kan sluta hur som helst. Kommer förmodligen riva ur varenda garderob och va ursinning för att jag behöver gå naken.. hm, konstigt de där.


* * *


idag var jag i grupp 1, jag har återvänt! I´m back, jag är hemma. Åh, va jag tycker det är kuligt å va där.
Det gjorde en bra fredag till en ännu bättre!


* * * *


Om 4 timmar går bilen mot Öret och ikväll blir det mys med tjejerna å imorrnfm är det kalas för lilla Linus som inte är så liten längre. Han fyller 8 år. Tänk att åren går och en annan har stannat i tiden. Sofia, 60 åååår?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0