17 november



mina unika läsare hänger i trots min usla uppdatering. KUL =)


Idag mina vänner, har jag pluggat pluggat å pluggat. Gick upp tidigt imorse, gjorde en lyxfrulle och drog igång. Klockan är nu fyra, har 1,5 uppgift kvar sen är den klar. Har däremot en bokredovisning som hänger över mig och ger mig lite ångest. På tal om det. Jag har läst 51 sidor på 3 månader och den ska vara klar 5 december, de blir hankigt för mig å linda som inte ens öppnat bokfan!! :P


 * * * 

 Igår, den 16 november 2011 blev det bakdebut. Riktiga kanelbullar och de blev så goda att jag knappt tror det själv. Grymma om jag ska uttrycka mig rätt!
Råkade mosa i mig tre stycken till frukosten. De va bullarna som satte lite lyx på frullen. men dä va gött!




nu käkar jag igen. tog mig friheten och mös till det här i min ensamhet med kyckling å krokätter med mycke mycke mycke pommeskrydda å creme fraisch! Dä ä mat för en kvinna som mig dä!


Ikväll är det boxning som står på schemat. Svårt å lista ut vems face som jag ser framför mig.. ;)


snart helg. å imorrn drar jag till Örebro med brudarna! Kan bli ännu en klassisk helg!
sug å svälj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0