hurtigbulle



Klockan är tio i elva och jag har hunnit med att vakna, promenerat, solat, duschat, käkat frulle och diskat efter gårdagens storkok. Jag är inte bet jag!

Borde göra en uppgift i psykiatrin också men det är absolut förbjudet att plugga på en helg. Det finns inte i min värld, så därför skjuter jag upp det och gör det på måndagkväll. yes det gör jag!!

Jag ska börja ladda metalt för arbetshelgen. Känns rätt surt att behöva spendera helgen på tranan när vännerna ska ut på galejj. Men vill jag leva på nudlar nästa månad så varsego å gå ut... men de vill ja int, så det är bara att bita i det sura äpplet. =)


På tal om ost med grönvita prickar så måste jag tillägga att fortfarande inte är pedant men att jag störde mig så enormt mycket på att duken på köksbordet låg snett på kortet, men att den nu ligger som den ska.



yes, nu ska jag göra ett sista röck innan det är dags för jobbet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0