lett



sovmorgon va är det??
kvart i 7 ringer det från jobbet. Näe, jag kommer inte
2 timmar senare ringer chefen, men hallå, jag vill inte!!

ska de va så svårt att få va ledig en enda skit dag. Bara för det är jag lite lett nu, så här tidigt på månda morgon!
Men Elina ska nog snart vakna och då blir jag piggare. Min favvofrukost blir det idag. Gårdagens pizzarester och iskall oboy!! Guld frukost!!


Just nu ligger jag här nedbäddad, spelar musik så Bo står väl på ringklockan snart.
Febern håller i sig och jag har haft dejt med toan inatt.. yepp, jag vet att några av er vill ha informationen, och därför är jag snäll och delar med mig. Skriv upp!





jag vill åka utomlands, nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0