bad uppdatering


sorry friends för den urursla uppdateringen. Jag vet att ni väntat... (?)
Det kommer inte bli nån vidare uppdatering här idag heller men jag skriver detta för att ni ska se att jag är i livet.

Jag hinner berätta att jag och Elizo har varit i Ullared. Klassisk resa om jag får säga det själv. Åkte fel redan i Karlstad, missade avfarten till Åmål men det tog oss inte så länge så va vi tillbaka på banan igen och wips så stod vi på gekåsparkeringen. Resan gick obeskrivligt bra, förutom att vi kunde ha kört av vägen 3 gånger och att Elina skrek för en hare och kunde ha bidragit till en hjärtinfarkt, men icke. We are still alive!!

Spenderade kanske ett par tusenlappar för mycket på ingenting men jag är fan inte bitter, de kan ju vara bra att ha.. nån gång som jag brukar tillägga..

MEN jag köpte nya gardiner som kom upp redan dagen efter. Det såg ut som om en bomb hade slagit ner innan jag drog, men jag gick upp tidigt och tog tag i saken och jag är nöjd med resultatet. Mitt rum går numera i plommonlila och vitt.. Love it!! :)



bilder kommer imorrn eftersom bloggen totalvägrar att bjuda på en bild eller två och slänger ut mig istället. Håll ut friends! ;)


Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0