Pon de replay



vilken härlig vecka. Dagarna har flytit på och ...flytit? säger man ens så? å ja klagar alltid på att julia skriver luggit när det heter legat..

Jag har varit på skolan och jobbat en hel del och jag börjar verkligen komma i form och jag tycker att det är svinkul!

och på tal om att flyta så va jag chaufför till några nötter inatt. Karlstad tur å retur, åkte till söstra under tiden de andra va på sak noel å mös med pizza och trollet innan jag däckade.
Sen blev det vidrig MCdonaldsmat å sen hem. Blev deeptalk med Pär och han bör få pris för universums värsta bottennapp. Han slår mig med hästlängder! Gillar tanken!! :)))))
 

* * * *


Becca hade med sig matlåda till jobbet höromdan som jag fick gå och hämta, hur bra?! Pastagratäng is the shit! Love it! Därför ställer jag upp och är discodrottning på baddiscot som baywatch-brudarna har fixat ikväll!
Jag hoppas att barna sköter sig och håller sig undan annars finns det en risk att jag gör en kanonkula på nån liten stackare eller dräcker nån vildning. Det finns några som ligger i riskzoonen,  öm en säg.


Sen blir det vin med brudarna. Jonte eller inte, det återstår och ser!





så här kan det se ut när badvakterna är lediga!!


Kommentarer
Postat av: Becca

Härligt att du gillade maten, men va fan är det där för jävla kort?! Hahaha!!

2011-11-06 @ 20:32:16
URL: http://pippilora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0