come n go



Va just på väg att skriva att jag har tagit helgen, men så kom jag på att jag jobbar både lördag och söndag. Sô toookigt. En helgs ledighet hade suttit rätt fint måste jag få säga, men icke. Jobbhelgen har nyss sparkat igång och det ska spenderas många timmar på jobbet innan jag får va ledig. 


Måste bara få berätta att jag drog mig i kragen igår och gick på matten. Jag tyckte själv att jag var ganska aktiv men visade sig dock i boken att jag inte var det. 3 tal på 1,5 timme känns rätt.. oseriöst (?) Ovärt att ens gå dit men nu är det gjort och jag har rätt svårt att tro att jag kommer spendera så många timmar av mitt dyrbara liv där. Jag kommer få läsa matte i hela mitt liiiiv om jag ska fortsätta i den takten.

Kanske skulle lyda och sätta lås på kakintaget, som min mentor Peter alltid sa till mig på högstadiet. =)




Nu ska jag åka till altanen och köpa en fetfet godispåse och trycka i mig.. å cola förståss.
It´s friday, I´m in love!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0