good life



jaha, då var jag 4000 kr fattigare. Känns surt för min plånbok men hur skulle jag ta mig till jobbet på gärdet från storgatan utan bil! Nej, Hejja Erik på OKQ8!!


Idag tackade jag nej till jobb. Min mattebok skriker efter mig (troligen min mattelärare Stellan också). Jag har inte öppnat boken sen vi började för ungefär 4 veckor sen, och det betyder att jag inte kommit så långt. Dåligt av mig men jag oooorkar inte. Svårt och tråkigt men det är dags attt rycka upp sig och dra på lite. Vill inte behöva läsa Mattte B tills jag är 30. Därför kommer det gå lätt på lektionen idag, det känner jag ända ut i fuckyou tån. 


Annars rullar livet på. Får den ena glada nyheten efter andra. I like it!!  



nej, på med musik, det börjar bli dags att ta tag i disken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0