mikronfonkåt



Idag vaknade jag av att mina arbetskamrater ringde och väckte mig. Det bugar jag för, jag har nämligen skrivit klart dikten som ska läsas på dopet. Grejjen är den att jag har orat mig över dikten länge och skjutit på det. Och när jag väl började var det klart på 20 min och jag är ganska nöjd med reslutatet. Lite smådetaljer som ska fixas så får det duga sen. :)

Idag är en måste dag. Jag skulle vilja ha min doppresent klar så man kunde fixa det sista med den, köpa färgat papper, hämta iphonen, bjuda far på mat och träna. Men det får bli som det bliir.



Nu ligger jag tillsammans med Maggio i sängen och funderar på livet, och jag har inte en tanke på att gå upp och ta tag i dagen. Nopp, jag är ledig och tänker njuta av den.. pilutta er


wooop wooop, som becca skulle ha sagt.

pusspårompa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0