8 september



jag skriver, tar bort, skriver igen och suddar.. jag finner liksom inga ord.


allt känns förstört, bortkastat och totalt värdelöst.




Den är fick jag av min underbara syster en gång i tiden. Och den är så bra.
Hon kan att hon, min lilla storasyster v


"Det handlar om att satsa på en å få det att funka.
och när man har hittat den (just den) då är det bara å köra på,
visa att han/hon är den enda, ge allt.
Sviker den personen det förtroendet, är det förmodligen det
bästa som kunde hända, då vet du ju att han/hon inte är den rätta,
å slipper slösa tid i ditt otroligt dyrbara liv...
Res dej igen å borsta bort smutset från kragen, och visa att du,
(just du) är värd något betydligt bättre."

                                       

Kommentarer
Postat av: Syster

ja tänk va ja får till det ibland =) men det var ju några år sen ja var så där vis!!

2011-09-08 @ 15:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0