wooop wooop




jag blir så glad och lycklig när jag känner, ser, läser och hör hur lyckliga mina vänner är. Läste nyss Klintans blogg och blev varm ända in i själen. Att gå från ett ostabilt förhållande med ett värdelöst självförtroende till ett förhållande och till en man  som får henne att känna sig perfekt och som får henne att njuta av livet varje sekund.. Är det inte underbart?? JooOOOOO :) :)




Idag igen har jag vart på skolan, barnen får mig verkligen att skratta. Vilka ideer och funderingar de går runt och bär på, det måste va jobbigt. Jag har iallafall ha högläsning om hur ett barn blir till. Sexualkunskap på en låg nivå skulle jag nog säga. Jag vet inte om boken var så himla pedagogisk men.. " i muffen med hår, finns det ett hål som pojkens snorre passar perfekt i och om man stoppar i den där så kommer det tillslut lite vitt kladd..."
yepp, så nu tror barnen att de är fullärda.. 
Tro mig att många kinder blev röda och gissa vad ungarna pratade om resten av dagen?? ;) 

Lite komiskt tycker jag...




Nu ska jag höjja volymen och plocka undan lite här hemma innan jag dyker i skolböckerna..

Denna låt har jag spelat miljonersgånger och jag kommer förmodligen spela den en miljon gånger till för jag verkar aldrig tröttna.. På nått vis så får jag en kick av den..

yes wooopwooop,  dags att sätta igång :)

Volymen är maxad!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0