American pie

igår hände det, den stora dagen som jag verkligen inte trodde skulle komma, lördagen den 14 april 2012 blev det bio för oss för första gången tillsammans. Inte en gång på 4 år! men nu var tiden inne.
Bjuden dessutom. Det tar sig!!
American pie va riktigt bra. Mycket bättre än dom första. Känns som om det är dags att lägga ner dessa filmer nu  men magkänslan säger att det kommer bli ännu en till. Men det bör vara den absolt sista.
Men va vore filmer utan ögongodis!? "Oz"  vilken jävla smölfis, det var något att vila ögonen på innimella.
M m m .. ;-)
hann även med att snosa på mosters favvokille! Gud så  götttt!!
Nu ska jag sätta på mig kläder och ett ansikte och kila iväg till jobbet.
Känner mig pigg och glad en söndag som denna! gööööttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0