Live my life


tack gud för halsbrännan du ger mig med jämna mellanrum. Älskar't!!
Idag vaknade jag pigg och alert, trots ösregnet som väckte mig typ 4 gånger inom loppet av 1 timme, innan klockan ringde, dagen fortsätte rätt bra och trots att min högra hand va en aning ringrostig när det gäller blodprover satt nålen som ett smäck i ådra på gubben och blodet flöt fint som snus i röret, gött som satan! Då blev jag stoltare än tuppen själv innerst inne.  SSK Annica hade varit så stolt över mig hon också om hon hade sett mig då!
Bara för att provtagningarna har legat på is behöver inte min högra hand ha legat på latsidan.
;-)
nu blir det tvättstugan och sen gymmet med bästaste Schulie, ikväll när jag kommer hem får jag taccos. yepp, Livet när det är som bäääst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0