redhead

Nu när min kortinsonbehandling har övertaget över min igentäppta näsa har jag bestämt mig för att träningen ska hinnas med och återigen bli en vana.
Mitt första serilsa pass började igår och det får mitt sidofläsk och magen lida för idag. Tyckte själv att jag och Julia gjorde ett bra mag och benpass igår, idag är det armar och bröst som gäller. Jag är trött på att se en hippopotamus i speglen.  Det är dags för en förändring. =)
Nu blir det frulle sen till Lisa, mitt fina röda hår har gjort sitt för den här gången, dags att bli blondie igääään.
gött men sorligt ändå.. Mitt röda hår har varit en trogen vän, men jag tror knappast att mörafrillen sviker bara för att det blir blont.
aja,heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0