28 februari



tjohooo, efter många om och men och en aning försenad timrapport fick jag tillslut min lön.
Det firades med nya joggingdojjor på Basic sport! Funderar faktiskt på att köpa ett par till eftersom jag skiter otroligt mycket på dom. Man ska väl passa på att handla medans man kan, eller?


nej nu blev de ett riktigt magskratt här i min ensamhet när jag flummade igenom vad jag har skrivit.. Såg ni vad jag skrev ovan? Inte? läs en gång till.

Det ska såklart stå sliter, inte skiter.. "köpa ett par till eftersom jag skiter så otroligt mycket på dom" hahaha.. Ibland lyckas jag bra. Ibland är jag bara för rolig. 1-0 till mej.


nu blir det frulle, sen iväg å handla nått gött att äta under dagen på jobbet. Kan bli en hemmagjord kycklingsallad faktiskt. Skriv upp!


ciaooooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0