Brr sa Casper när han såg en naken häst

hela förra veckan tillbringade jag på ÄBC och örbäcken.
I fredags hängde jag med på bad och jag blev med in i herrarnas omklädningsrum som jag brukar när jag jobbar.
Och jag måste nog erkänna att killarna i 7an blev inte lika glada att se mig i duschen som killarna i 2:an. Jag vet inte hur jag tänkte! det fanns inte i min lilla värld att det kan vara andra människor än mina småkillar i en omklädningsrum till badet en fredag eftermiddag som denna. Sorry killar. Det var inte mycket att hänga i granen ändå så jag har redan förträngt de..
jag ska tänka längre än näsan räcker nästa gång, jag lovar!  (fast min snok är iochförsig rätt stor och lång så jag borde ha räknat ut att någon kunde ha stått där å tvättat sin bjällra..)
Jag har däremot aldrig sett någon duscha så snabbt, och jag är inte så säker på att han hann tvätta sig innan han pep iväg. Stackare!!
Men mina småkillar uppskattade iallafall att jag var med och skrek lite..
tjollahopp

Kommentarer
Postat av: Julia

Äntligen lite uppdatering ;)

2012-02-26 @ 10:26:12
URL: http://schulija.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0