Det känns perfekt

Har jag någon gång berättat hur glad jag är?! Inte?
Det är jag! Just nu känns det som om många av pusselbitarna fallit på plats. Jag mår bra, jag är glad, jag lever för stunden. Jag tar inget förgivet- inget varar förevigt.. jag tar ingen förgivet- Ingen stannar föralltid. Jag hoppas inte på för mycket, tar allt som det kommer. Och idag gjorde jag min "sista" dag på ett tag i grupp 2. På måndag konverterar jag till grupp 5 och kommer spendera mina dagar i Sunnemo. Jag har fått en schemarad och jag är mer än glad. För första gången sen jag tog studenten kan jag, Om jag vill, planera mitt liv, längre än två dagar framåt!
Det känns f'n så bra!
Jag är glad på alla sätt och vis! =) =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0