man måste våga satsa för att vinna

Söndag och jag är bakis. Inte okej! Mår inte som jag förtjänar. Men trots min trötthet, illamående och huvudvärk har jag städat upp efter gårdagen och lagat mat. Nu blir det däck i soffan tills jag måste rulla iväg på träning.
När jag slog upp mina blågrå klockan 8 imorse, efter 3 timmars sömn blev jag påmind om varför jag har varit nykter sen nyår.
jag hatar att jag inte orkar sova när jag är på så fint skick. Det finns det ju människor som uppenbarligen inte har problem med. Hjääääälp mej
Tanken av att det vankas 30 årskalas för Lunna till helgen gör att jag ryggar tillbaka, jag hatar bakisdagar!
jag jobbar till helgen så det blir ett relativt lugnt kalas för mig.  Men det kan inte bli annat än sköjj i hans sällskap.
nopp, dags att bli människa, De här går int!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0