my own worst enemy

Borde gå å träna, men hittar ingen motivation. Borde gå ut å ta en promenad men vill inte utsätta mig för benbrött, borde äta mindre men vill inte, borde städa men dammsugaren står kvar, dammråttorna ligger kvar i hörnen imorrn också.
Det finns alltid bättre saker att göra, jag tänker så det knakar vad man kan göra istället, och alltid hittar jag på nått. Den ena löjliga bortförklarningen efter den andra.
Men jag har slutat för dagen och jag är ledig FREDAG, LÖRDAG och SÖNDAG. Hör ni melodin?! Ljuvliga toner!! =) =)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-01 @ 22:53:39
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0