rallyhelg



Idag är det äntligen fredag. Mina fingrar vill skriva äntligen helg men icke! Jag har en dag på tranan kvar. Annars har jag tillbringat mig jobbvecka på ÄBC och Örbäcken. Just nu måste jag erkänna att mitt huvud saknar takt å ton. Det sprängs snart! Men med en kartong Geisha blev jag bättre, desto sämre i magen bara.. hmpf..

Var bandymålvakt åt killarna hela rasten förut. Bra rastvakt? Jag gick verkligen in för min roll och offrade mig. Mitt lår är lite ömt dock och är prickigt. Men mitt lag vann!!



Just nu ligger jag i soffan och väntar på att tjejerna ska inta kommunen så vi kan dra å käka. Elina är på igång från Nörg och Ida har flyttat hem igen.
och jag har köpt varsinn present till Elina och Julia, hoppas de blir glada :) :) 


 Rallyhelg och jag är fortfarande inte det minsta sugen.  whats  problem?!


förövrigt rör det på sig här. livet leeeker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0