tröjan du hatar



sen jag började se har de tagit hörseln. jag hör inget och när jag frågat va tre gånger så svarar jag på det jag tror eller vill att de ska säga, så svarar jag helt galet nån gång så får ni räkna till 5 å ta det en gång till.


* * *
Igår var jag och jullan till Karlstad och shoppade. Kom dit rätt sent så det blev att stressshoppa ( tre s?!)

Ny vårjacka- check
Jeansshorta- check
underkläder- check
en blus å nya svarta jeans- check!


Ser även framemot våren så jag kan använda mina nya beigea chinos som jag köpte sist när jag och morsan va ner.
Bara att par nya dojjor som fattas så får jag fan duga sen.


Min lägenhet ser ut som en svinstia nu.. IGEN! vad händer med mig?!

tvätthög mitt på golvet, dammsugaren har hittat sin plats under soffbordet, frigolit och kartonger efter mitt vitrinskåp ligger i soffan, sladdar på golvet och som grädden på mosen står det en coca cola flaska i fönstret!!!!! Tom dessutom! Detta är inte okej!! Detta är inte jag!

det ska bli ett ryck här senare och en rensning i garderoberna.
Roligare blir det inte idag när det är söndag.

Å förresten va ädelostsåsen som jag åt i fredags i Björkliden grym









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0