magsjuka



jahapp, då har rallyhelgen passerat och jag har inte varit utanför väggarna på snart 2 dygn. Jag kryper ur skinnet snart. Jag har kollat klart på typ 4 filmer och det har inte hänt på de här 21 åren PLUS att jag inte har ätit på 36 timmar.. Då är jag verkligen sjuk! Har slurpat i mig 3 liter proviva. Gjort på nolltid. göttit för magen!! :)

känns som om jag är helt ursvulten och att jag gått ner hur mycket som helst, men när jag ställer mig framför spegeln blir jag påmind om hur jag ser ut och att det möjligtvis bara är fredagens kebabtallrik som försvunnit.



nej, imorrn blir det iallafall jobb på tranan igen. Känns gött att få komma "hem" igen. =) =)


Förövrigt, om det är någon som som vill göra mig sällskap såhär på söndag kväll så är ni välkomna. Inga garantier för nått dock, men!! =))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0