i en värld full av liv



länge sen sist.. nu igen.

Har jag nämt att jag fått glasögon!! Eller fått å fått (!) 4000 riksdaler för nått som jag inte vill använda.
Det händer att jag lägger ner dom i väskan när jag ska möta folk, eller att jag glömmer dom hemma. Så ser ni en vilsen själ som velar runt, trampar luft eller går lite konstig så får ni gärna visa vägen till storgatan.

Har jag inte hälsat så är det inte för att jag inte velat eller vill, utan för att jag inte sett eller ser er om vi har varit 3 meter ifrån varandra.

Nu när jag väl har fått synen tillbaka kan jag nu säga att jag har haft körförbud i två veckor för att jag inte klarade syntestet som krävs för att få köra..
och jag erkänner att jag bröt mot lagen en gång under de två veckorna. Tack Gode Gud för att du har varit på min sida alla dessa år!

Men nu, med glasögon i hela ansiktet så ser jag pucken och innebandybollen,  att Morgan inte är tränare för HIF:s damlag längre, att jag kommer att möta en bil, vägskyltar och folk som går på trottoaren!
Jag ser tillochmed texten på tv:n. Film är ju rätt bra ändå!

Jag lever!! =) =) = )


För er som inte sett mig än, eller för er som inte kommer se mig. Här kommer en förbredelse slash varning, så här kan jag se ut.








jag klär verkligen i glasögon. Jag blir så stolt! Familjen och släktens skönhet..

nej, nog om mig och mina glasögon.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0